Admines je administrační systém pro neziskové organizace,
který jako jediný na českém trhu nabízí řešení kompletní agendy.
V modulu evidujete členy, pracovníky, klienty, firmy a v souvislosti vidíte jejich docházku, udělení souhlasů, jejich projekty a uzavřené smlouvy a objednávky.
Používáte Freelo? Náš modul ho skvěle doplní! Obsahuje totiž evidenci projektů a kalendář s událostmi včetně jejich podrobného popisu. V modulu můžete také evidovat úkoly, nebo psát články.
V modulu můžete sestavovat rozpočty napojené na projekty, dotace a granty, nebo oddělení. Také můžete vystavovat faktury na jedno kliknutí, nebo si vygenerovat finanční přehledy. Samozřejmě můžete evidovat své výnosy a náklady v účetnictví podle projektů, týmů, událostí.
Díky modulu můžete vytvořit smlouvu na pár kliknutí, vygenerovat si zápis ze zasedání, výkaz práce, cestovních náhrad, nebo můžete odeslat hromadný e-mail.
Díky modulu můžete spravovat veškeré své produkty a služby na jednom místě. Modul je propojený s modulem lidé, události a projekty. Díky tomu vidíte rezervaci akcí, prodeje zboží, nebo služeb.
Dokumenty vám pomohou evidovat veškeré soubory a dokumenty, které patří k vaší organizaci. Modul je propojený s dalšími moduly. Dokumenty jsou také propojeny s oblíbenými úložišti, jako např. Google Drive, nebo One Drive.
Quisque ac dolor nec nisl pellen tesque ulla mor. Ves tibulum sed per ultrices mi morbi etamus. Ei erant pha edrum vis. Eut alii auta ea, tek sit timeam.
Are you looking for trust who are ready to.
Are you looking for trust who are ready to.
Are you looking for trust who are ready to.
Are you looking for trust who are ready to.
V Adminesu neplatíte za počet uživatelů ani za počet modulů.
Jedna cena = celý systém
Vhodné pro neziskové organizace, spolky, které pořádají akce pro veřejnost a chtějí, aby se účastníci registrovali sami přes webovou platformu.
Zřízení cloudu pro vaši neziskovou organizaci.
Systém nám pomáhá v řízení celého spolku. Díky Adminesu se děti a rodiče můžou přihlašovat na naše akce online.
Na bezpečnosti vašich dat nám záleží. Poskytovatelem serveru, na kterém náš systém běží, je společnost Cork Solutions s.r.o..
Data běží a jsou také zálohována na speciálních dedikovaných záložních serverech (SSAE-16/SOC-2 compliant). Provozovatel kombinuje denní, týdenní a měsíční zálohy. Všechny zálohy jsou šifrovány jak na straně provozovatele, tak na straně záložního serveru.
Každá databáze a každý server je replikován do tří různých datových center. Jsou umístěny v různých geo lokacích, u různých poskytovatelů. Neexistuje možnost selhání aplikace. To znamená, že i když jeden ze serverů selže, dokonce i jeden z poskytovatelů, provoz přebírají ostatní servery. Systém Admines bude fungovat stále stejným způsobem.
Přenos dat mezi servery poskytovatele a Vaším webovým prohlížečem je šifrován. Stejně tak komunikace mezi Vaším zařízením a servery je chráněn pomocí 256-bit TLS šifrování.
Každá aplikace je chráněna uživatelským jménem a heslem. Pouze vlastník aplikace a pozvaný uživatel s potvrzeným e-mailem má přístup k datům v aplikaci. Neexistuje způsob, jak načíst data z aplikace, ke které nemáte oprávnění.
Není. V aplikaci můžete mít neomezený počet uživatelů. Navíc každému z nich můžete přidat různá přístupová práva. Náš systém má velmi podrobné nastavení uživatelských práv.
Provozovatelem systému Admines je CanDoo, z.ú., který není plátcem DPH. Veškeré ceny uvedené na tomto webu nepodléhají DPH.
Ano. Náš systém umí zaznamenat souhlasy GDPR v samostatném modulu „Souhlasy“, kde je zjistitelné, kdo a kdy souhlas udělil. Modul zaznamená i situaci, kdy pracovník, člen či klient souhlas odvolá. V tomto případě osoba v systému „zčervená“ a vy můžete stiskem jednoho tlačítka anonymizovat jeho osobní údaje.
U každého pracovníka, který se systémem pracuje, je zaznamenáno k jakým osobním údajům členů a pracovníků má přístup. Pro potřeby úřadů je možné stiskem jednoho tlačítka vystavit sestavu pracovníků pracujících s osobními údaji.